سبک زندگیویژه

شماره سریال کارت پایان خدمت کجاست؟

شماره سریال کارت پایان خدمت کجاست؟ این یکی از پرتکرارترین سوالات کاربرانی است که قصد ثبت‌نام در دوره‌ها و آزمون‌های مختلف دولتی را دارند. اگر به دنبال شماره سریال پایان خدمت قدیمی یا جدید خود هستید، همراه رنگ فردا باشید.

دوره ضرورت خدمت، یکی از دوره‌های اجباری در ایران است که از سن 18 سالگی، شامل تمامی آقایان می‌شود. بعد از اتمام دوره، یک کارت شناسایی برای تمامی افراد صادر می‌شود که نشان‌دهنده تمام شدن خدمت آنهاست. روی این کارت می‌توان اطلاعات مختلفی از جمله تصویر، اطلاعات هویتی و همچنین شماره  کارت پایان خدمت را پیدا کرد. هرچند، بسیاری از افراد، در مورد این شماره اطلاعات چندانی ندارند. امروز در رنگ فردا می‌خواهیم به شما بگوییم که این شماره کجا قرار گرفته است.

کاربردهای این شماره سریال چیست؟

اصلی‌ترین کاربرد شماره کارت پایان خدمت، تایید هویت شما، اصالت کارت و همچنین استعلام وضعیت خدمت شماست. مامورین دولتی یا متصدیان در ادارات مختلف می‌توانند با وارد کردن این شماره در سیستم، اطلاعات کاملی را در مورد شما پیدا کنند.

در آن سو، داشتن این کد برای بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های دولتی یا سراسری مانند سنجش را داشته باشند نیز ضروری است. اگرچه راه‌های مختلفی برای استعلام یا پیدا کردن این سریال وجود دارد، ولی ما در اینجا صرفا می‌خواهیم محل آن را بیان کنیم.

شماره سریال کارت پایان خدمت کجاست؟

اما در مورد محل شماره سریال پایان خدمت، باید بگوییم که مطابق با تصویر زیر، این شماره درست در بخش سمت چپی و درست بالای محل صدور قرار گرفته است:

شماره سریال کارت پایان خدمت

اگر نسخه قدیمی را دارید هم باید بگوییم که شماره سریال کارت پایان خدمت قدیمی در بخش پایین سمت چپ قرار گرفته است و از آن می‌توان برای انجام کارهایی مانند شرکت در آزمون‌های مختلف، دریافت پاسپورت و … استفاده کرد. هرچند امروزه، کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار هستند و داوطلبان باید برای دریافت کارت جدید اقدام کنند.

محمد قاسمی

امید به آینده، پررنگ‌ترین چیزیه که زندگی رو جذاب می‌کنه. من به آینده بسیار امیدوارم و می‌خوام «رنگ فردا» رو در قالب قلمم، به تصویر بکشم. رنگ فردا، قطعا جذاب‌تر از همیشه خواهد بود ...

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(