کسب و کار

پرطرفدارترین و جدیدترین کاغذ دیواری های ایران و جهان 2024

با کمی اغراق می‌توان گفت که به اندازه تمام آدم‌های دنیا، طرح کاغذ دیواری وجود دارد. تنوع این طرح‌ها به گونه‌ای است که اکثر افراد را موقع انتخاب سردرگم کرده و آن‌ها را بین انتخاب طرح‌ها مردد می‌کند. چیزی که باعث می‌شود خریداران نتوانند طرح مناسب و موردعلاقه خود را پیدا کنند، شناخت ناکافی آن‌ها درباره انواع مختلف کاغذ دیواری است. قطعا اگر افراد، مدل‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف کاغذ دیواری را به همراه ویژگی‌ها، خصوصیات و کاربرد آن‌ها بدانند، می‌توانند بهتر و سریع‌تر کاغذ دیواری مورد علاقه خود را خریداری کنند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که اطلاعات زیادی درباره کاغذ دیواری ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که به این مقاله یعنی پرطرفدارترین و جدیدترین کاغذ دیواری های ایران و جهان 2024 نگاهی بیندازید. قطعا طرح‌هایی که در بین مردم پرطرفدار و محبوب است، می‌تواند نظر شما را نیز جلب کند. در ادامه قصد داریم تا به دنیای کاغذ دیواری‌های محبوب و به اصطلاح سوگلی سفر کنیم و تمام خصوصیات و ویژگی‌هایشان را برای شما توضیح دهیم.

اگر بخواهید دکوراسیون داخلی تازه‌ای برای منزل خود طراحی کنید. احتمالا خرید کاغذ دیواری جدید نیز یکی از کار‌هایی است که باید انجام دهید. زیرا این روز‌ها کاغذ دیواری‌ها جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روی دیوار هستند و طرفداران زیادی پیدا کردند. استفاده از این پوستر‌های دیواری، فضای منحصر به فردی در منزل شما به وجود می‌آورد.

گزینه‌های متنوعی برای انتخاب دارید که شامل کاغذ دیواری مدرن، پتینه، ساده و تک رنگ، داماسک، اسپرت، گرافیتی، شخصیت‌های معروف، گل، برگ، سه بعدی، مناظر طبیعی، راه راه، رنسانس و.. است.

جدیدترین و پرفروش ترین انواع کاغذ دیواری کدام اند؟

کاغذ دیواری جدید

قبل از اینکه جدیدترین کاغذ دیواری‌های بازار را رصد کنید، بهتر است علاقه خود و سایر اعضای خانواده را به‌عنوان معیار اصلی خرید قرار دهید. سپس باتوجه‌به بودجه و سبک دکوراسیون داخلی منزل یا شرکت سفارش و نصب دیوارپوش جدید را به انجام برسانید.

کاغذ دیواری ساده و شیک

اگر می‌خواهید اتاق خواب مدرنی داشته باشید، کاغذ دیواری ساده رنگی شیک انتخاب مناسبی برای اتاق شما است. در سایت منزل، این کاغذ دیواری‌ها به صورت رنگی و ساده یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف وجود دارند. انتخاب بهترین مدل آن به دکوراسیون اتاق و سلیقه شما وابسته است.

رنگ‌های روشن این کاغذدیواری اتاق شما را روشن‌تر نشان داده و رنگ‌های تیره، عمق و بعد اتاق را با جلوه بیش‌تری نشان می‌دهد. حتما رنگی را انتخاب کنید که با اجزای اتاق شما هماهنگ است. پوستر‌های ساده هیچ وقت تکراری نمی‌شوند و همیشه جزء اصلی اتاق خواب‌های مدرن هستند.

کاغذدیواری ساده، جلوه باشکوه و شیکی دارد. شاید برخی با خودشان فکر کنند که هرچه طرح کاغذ دیواری شلوغ‌تر باشد، لوکس‌تر است و دکوراسیون محیط گران‌تر به نظر می‌رسد. اما به هیچ وجه این تفکر درست نیست. در دنیای مدرن امروز هرچه دکوراسیون ساده‌تر و مینیمال‌تر باشد، باشکوه‌تر به‌نظر رسیده و جلوه زیباتری دارد.

کاغذ دیواری طرح و مدل راه راه

کاغذ دیواری طرح راه راه یکی از پرفروش ترین و جدیدترین ترند های 2024 برای دیزاین خانه و آپارتمان های کوچک است. کاغذ دیواری راه راه با ایجاد خطای دید باعث بزرگتر نشان دادن خانه یا اتاق شما می شود.

کاغذ دیواری راه ‌راه هم در محیط‌های مینیمال و هم در محیط‌های کلاسیک و لوکس استفاده می‌شود. تفاوت مدل‌های مختلف آن در اندازه خطوط، رنگ خطوط و زمینه و… است.

شاید در اولین نگاه، کاغذ دیواری مدل راه ‌راه، تنوع خاصی نداشته‌باشد و فقط دارای خطوط موازی باشد؛ اما در واقعیت این‌طور نیست و تنوع طرح خوبی برای این کاغذ دیواری وجود دارد. مثلا خود خطوط می‌توانند اندازه‌های مختلفی داشته‌باشند. انتخاب اندازه خطوط به اندازه فضا بستگی داشته و باید متناسب با آن انتخاب شود. برای مثال فضاهای کوچک بهتر است از کاغذ دیواری مدل راه‌ راه با خطوط افقی و باریک استفاده کنند. این نوع خطوط فضا را وسیع‌تر و دیوارها را پهن‌تر نشان می‌دهند.

کاغذ دیواری نقشه جهان

نقشه جهان همیشه محبوب گردشگران در سراسر دنیا بوده است. اگر اهل سفر هستید و یا به نقشه کشور های مختلف جهان علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما یک نقشه جهان بزرگ برای دیوار اتاق یا خانه خود خریداری و نصب کنید.

کاغذ دیواری داماسک

اشتباه نکنید! کاغذ دیواری های با طرح داماسک قدیمی نیستند. بلکه الگو‌های منحصربه فردی از طرح گل هستند که طرح کاغذ دیواری جدید برای سالن پذیرایی است. تقاضای زیاد مشتریان نیز باعث شده کاغذ دیواری طرح داماس یا داماسک تنوع زیادی داشته باشد.

یکی از پرفروش‌ترین انواع پوشش‌‌های دیواری، کاغذ دیواری داماسک است. کاغذ دیواری طرح داماسک دارای طرح و رنگ‌های متنوعی بوده و با داشتن ظاهر جذاب و لوکس، برای محوطه‌های مختلف از جمله سالن پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون و همین طور هال و اتاق کار، مناسب هستند. با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون محیط، می‌توان بهترین نوع پوستر دیواری داماسک را انتخاب کرده و با نصب حرفه‌ای از جلوه آن، نهایت لذت را برد.

پوستر سه بعدی طبیعت

زمانی که از آرامش صحبت می‌کنیم، فکر اکثر افراد به سمت طبیعت، جنگل، درختان و گل‌ها می‌رود. پس اگر می‌خواهید آرامش را با جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا به خانه خود بیاورید. بهتر است پوستر سه بعدی طبیعت را برای یکی از دیوار‌های نشیمن خود در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از درختان سبز، مه، هوای روشن، فصل‌های مختلف و طبیعت‌های متنوع را می‌توانید ببینید.

پوستر دیواری اتاق کودک

اتاق کودک دقیقا زمین بازی فرزند شماست. بنابراین مانند بخش‌های دیگر منزل، برای خرید کاغذ دیواری سخت نگیرید. در حقیقت توجهی نکنید که فضای اتاق کوچک یا بزرگ است. فقط اجازه دهید که خودش این زمین بازی را طراحی کند.

پوستر دیواری کودک در طرح‌های مختلفی در سایت منزل قابل سفارش بوده و نه تنها برای اتاق، بلکه امکان اجرای آن در کلینیک‌های پزشکی مخصوص کودکان، پارک‌های بازی، مهدکودک‌ها و.. نیز وجود دارد. طرح‌های کارتونی حیوانات، ماه و ستاره‌ها، ابر‌ها، نقشه جهان، ربات‌ها، بالن‌ها و.. از مدل‌های جدید کاغذ دیواری برای دیوار‌های اتاق کودک هستند.

پوستر دیواری اتاق کودک طرحی مناسب برای دیوار اتاق کودک دلبندتان است. این سبک از پوستر دیواری با رنگ های شاد و متنوع و شامل تصاویر کارتن ها و شخصیت های کارتنی معروف دنیا و انیمیشن های روز است. پوستر دیواری اتاق کودک رنگ های شاد و جذابی دارد که می توانید به سادگی آن را با دکوراسیون اتاق کودک تان ست کنید. این پوستر دیواری با نصب به اتاق کودک جلوه ای خاص می دهد و فضایی شاد به ارمغان می آورد. پوستر دیواری اتاق کودک برخلاف سایر دیوارپوش ها که در هنگام نصب آلودگی ها و مشکلات بسیاری دارند برای کودکتان هیچ مشکلی ایجاد نکرده و به راحتی برروی دیوارها نصب می شود و با تنوع فراوانش می توانید باتوجه به علایق خود و کودک تان انتخاب کنید.

آیا در سال 2024 کاغذ دیواری هنوز هم مده؟

بزرگ‌ترین علت پرطرفداربودن کاغذ دیواری در طول این همه سال، تغییر مدل و طرح آن، مطابق با سلیقه مردم هر دوره است. کاغذ دیواری‌ها روزبه‌روز مدرن‌تر می‌شوند و اثر پیشرفت فناوری در آن‌ها قابل مشاهده است. این موارد باعث می‌شود که کاغذ دیواری هنوز هم محبوب و پرفروش باشد و تمام دنیا از آن استفاده کنند.

پوستر دیواری

پوستر دیواری که به آن کاغذ دیواری پوستری نیز گفته می شود، طرح های زیبا و خاص هستند که روی کاغذ دیواری های مخصوصی چاپ می شوند. تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در این است که پوستردیواری طرحی واحد و یک‌پارچه دارد اما کاغذ دیواری یک طرح هست که مدام تکرار می‌شود. طرح‌های پوستر دیواری بسیار متنوع و جذاب بوده و برای تمام علایق و سلایق مناسب است. به پوستر دیواری‌هایی که طرح‌های سه بعدی دارند و از فاصله چند متری به صورت سه بعدی دیده به نظر می‌رسد، کاغذ دیواری سه بعدی گفته می‌شود.

پوستر و کاغذ دیواری طرح و عکس دلخواه

یکی از محبوب ترین مدل های کاغذ دیواری، محصول کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح دلخواه یا عکس خودتان است. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر به محصول پوستر دیواری طرح دلخواه در فروشگاه منزل مراجعه کنید.

کدام مدل کاغذ دیواری پرطرفدارتر و جدیدتر است؟

پرطرفدارترین طرح و مدل کاغذ دیواری

هرکدام از مدل‌هایی که گفتیم، به نوعی از سبک دکوراسیون تعلق دارند و آن‌ را تکمیل می‌کنند. در زمان قدیم، کاغذ دیواری کلاسیک بیشتر مورد استفاده بوده؛ اما امروزه این سبک به تنهایی طرفداران زیادی ندارد. در عوض، ترکیب سبک کلاسیک با سایر سبک‌ها نتیجه‌ای فوق‌العاده رقم خواهد زد.

پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سبک کاغذ دیواری، کاغذ دیواری مدرن یا مینیمال است و طرح‌های مربوط به این سبک نیز بسیار ترند هستند. طرح‌هایی که از رنگ خاکستری، طوسی، کرم و سفید در آن استفاده شده و الگوهای پیچیده‌ و بزرگی ندارند، طرح مدرن و مینیمال به حساب می‌آیند.

علاوه‌بر این، کاغذ دیواری لاکچری یا سبک لوکس نیز در بین برخی افراد پرطرفدار است و باید با دقت زیادی اجزاء مربوط به آن انتخاب شود. طرح‌هایی که دارای رنگ‌های طلایی و الگوهای شاین‌دار هستند، از سبک لوکس پیروی می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله راهنمای کاملی ارائه دادیم تا با شناخت پرفروش ترین و جدیدترین کاغذ دیواری های ایران و جهان، بتوانید انتخاب مناسب‌تری برای خود داشته‌باشید. گفتیم که کاغذ دیواری به علت مزایای زیادی که دارد، هنوز هم پرطرفدار است و نسبت به سایر دیوارپوش‌ها برتری دارد.

منبع: منزل

محمد قاسمی

امید به آینده، پررنگ‌ترین چیزیه که زندگی رو جذاب می‌کنه. من به آینده بسیار امیدوارم و می‌خوام «رنگ فردا» رو در قالب قلمم، به تصویر بکشم. رنگ فردا، قطعا جذاب‌تر از همیشه خواهد بود ...

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(