کسب و کار

خدمات کراتین مو با شبنم نظیف

مو برای رشد و زیبایی و حفظ لطافت و نرمی به مواد و ویتامین های متعددی نیاز دارد که از مهم ترین آنها، کراتین است. کراتین یکی از مهم ترین پروتئین های مورد نیاز برای مو می باشد که تاثیر مستقیم بر لخت و صاف بودن آنها دارد. استفاده از مواد شیمیایی مختلف در رنگ کردن موها، اتو کردن و حرارت دهی مستقیم با سشوار و غیره به مرور باعث میشود کراتین مو از بین رفته و تغییر حالت دهد. اگر توجه کرده باشید، اغلب افراد بعد از رنگ کردن مو از وز و مجعد شدن موهای خود ناراضی هستند. کراتین مو به فرآیندی گفته میشود که در آن مواد کراتین روی موها قرار میگیرد تا بخش های آسیب دیده را ترمیم کند. در واقع مواد کراتین روی سطح مو قرار گرفته و باعث ترمیم کوتیکول ها میشوند. تا زمانی که شما از مواد شیمیایی و رنگ ها روی موهای خود استفاده نکرده اید و موهای شما حالت طبیعی دارند پروتئین در موهای شما قرار دارد. با ترمیم کوتیکول به صورت موقت فر و وز و مجعد بودن موها از بین رفته و کاملا صاف و نرم و لخت خواهند شد. با توجه به اینکه این مواد تاثیر موقت روی مو دارند، به همین دلیل نمی توان با این تکنیک برای همیشه فرم و حالت مو را تغییر داد و پس از چندین ماه و با رشد مو باید قسمت ریشه مو دوباره کراتین شود.

عوارض کراتینه مو

اصلی ترین عوارضی که برای کراتینه کردن مو وجود دارد، تاثیر فرمالدهید موجود در برخی از این مواد بر سیستم تنفسی و خون می باشد. علاوه بر این ممنوعیت برای خانم های باردار و برخی واکنش های آلرژیک از جمله مشکلات نه چندان مهم کراتینه کردن مو به شمار می روند. برای درمان موهای آسیب دیده و بهبود ظاهر آن ها استفاده از خدمات مو از جمله کراتینه می تواند ایده ای مناسب باشد. اگر به دنبال ایجاد ظاهری نرم و درخشان و همچنین درمان آسیب دیدگی موهای خود هستید، توصیه ما به شما استفاده از این روش است. بسیاری از افراد امروزه با استفاده از کراتین درمانی مشکلات موهای خود را برطرف میکنند.

از نظر علم پزشکی فرمالدهید سرطان زا می باشد و اطلاع از این موضوع قبل از هرگونه اقدام برای صاف و لخت کردن موها ضروری است. از دیگر عوارض این روش می توان به خطراتی اشاره کرد که برای خانم های باردار دارد. مواد شیمیایی مورد استفاده در مواد کراتینه در حین اتو زدن مو در فضای اطراف پراکنده میشوند. به همین دلیل خانم های باردار نباید در چنین محیطی حضور داشته باشند، در غیر این صورت از طریق تنفس مواد وارد بدن آنها شده و برای جنین مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید که این مواد برای افراد حاضر در سالن های زیبایی و آرایشگران نیز مضر می باشند. به همین دلیل لازم است حتما از دستکش و ماسک استفاده شود.

آیا کراتینه درمانی برای موهای شما خوب است؟

کراتین سلول‌هایی را که روی هم قرار می‌گیرند و رشته‌های مو را تشکیل می‌دهند صاف می‌کند، که به معنی موهای قابل کنترل‌تر و وز شدن کمتر است. این باعث می شود موهایی که با وز کمی خشک می شوند ظاهری براق و سالم پیدا کنند. کراتین همچنین می‌تواند با چسباندن موقت موها به هم، دو شاخه شده را کاهش دهد.

بهترین مارک کراتینه مو

برندهای شناخته شده متعددی در دنیا مواد کراتینه را برای زیبایی موها تولید می کنند. از بهترین برندها و مارک های کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کراتین مو برزیلی

برزیلی های اصیل موهای بسیار وز و مجعدی دارند و به همین دلیل بهترین مواد را برای لخت و صاف شدن موهای خود تولید می کنند. از جمله مارک های شناخته شده برزیلی در این زمینه می توان به کراپلکس یا خاویار تراپی اشاره کرد. ریو، گلوبال، کادیو از دیگر مارک های شناخته شده در زمینه تولید کراتین مو برزیلی به شمار می روند.

کراتین مو آمریکایی

یکی دیگر از مواد بسیار باکیفیت برای لخت و نرم شدن موها توسط کشور آمریکا تولید میشود. برندهای شناخته شده و معروفی در این زمینه فعالیت داشته و البته قیمت محصولات آنها گران است. به عنوان مثال، juvexin ، gk best، کراتین نانو گلوبال از جمله گزینه های پرطرفداری هستند که می توانند تا حد زیادی سلامتی و زیبایی را به موهایتان هدیه دهند.

قیمت کراتین مو در سعادت آباد

با توجه به اینکه قیمت کراتین مو در سعادت آباد به مقدار مواد استفاده شده در حین کار بستگی دارد، لذا نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ارائه داد. موهای بلند و پرپشت و وز بدون شک به مایع کراتین بیشتری نسبت به موهای کوتاه و کم پشت و لخت احتیاج دارند. علاوه براین، برند و مارک تولید کننده این مواد نیز می توانند به شدت در قیمت نهایی کار موثر باشند. به دلیل وارداتی بودن مواد کراتین نوسانات نرخ ارز می تواند قیمت های آنها را تغییر دهد و به همین دلیل در طول سال قیمت ها متغیر خواهند بود.

شبنم نظیف با دوره های تخصصی اکستنشن مژه ، دوره آموزش میکاپ ، فیشیال صورت، کاشت مژه، هاشور ابرو و خرید لباس عروس در سعادت آباد پذیرای شما همراهان گرامی است . جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://shabnamnazif.com مراجعه کنید .

محمد قاسمی

امید به آینده، پررنگ‌ترین چیزیه که زندگی رو جذاب می‌کنه. من به آینده بسیار امیدوارم و می‌خوام «رنگ فردا» رو در قالب قلمم، به تصویر بکشم. رنگ فردا، قطعا جذاب‌تر از همیشه خواهد بود ...

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(