کسب و کار

ترفندهایی که به شما کمک می‌کنند کابینت همیشه تمیز باشد!

ترفندهایی که به شما کمک می‌کنند کابینت همیشه تمیز باشد!

کابینت مهمترین محصولی است که در آشپزخانه وجود دارد و هر کس که وارد آشپزخانه می‌شود، اول آنها را نگاه می‌کند. کابینت مدرن نیز از محصولات جدیدی است که باعث می‌شود عمق بسیار زیادی در محیط آشپزخانه به وجود بیاید و حسن سلیقه شما به رخ کشیده شود. تمیز بودن این محصولات بسیار مهم است و باعث می‌شود که زیبایی آشپزخانه دوچندان شود. استفاده از محلول آب و سرکه و محلول آب و شوینده مایع از جمله راهکارهایی هستند که مد نظر قرار دارند. اگر دارای کابینت پولیش هستید، هرگز به سراغ شوینده‌های قوی و اسیدی نروید. زیرا ممکن است ساختار آنها از بین برود.

محلول آب و سرکه

محلول آب و سرکه یکی از بهترین ترفندهایی است که برای تمیز کردن کابینت می‌توانید مد نظر قرار دهید. برای اینکار می‌توانید در ظرف آب کمی سرکه اضافه کنید و سپس، با استفاده از دستمال این محلول را بر روی کابینت‌ها بکشید. اما به این مسئله توجه داشته باشید که شما نباید اجازه دهید که این محلول برای مدت طولانی باقی بماند. بهتر است سریعا آن را با استفاده از دستمال خشک پاک کنید. رعایت این نکته بسیار مهم است.

محلول آب و مایع شوینده

یکی دیگر از ترفندهایی که برای تمیز کردن این محصول پیش روی شما قرار دارد، استفاده از محلول آب و مایع شوینده است. در یک ظرف آب، کمی شوینده ملایم بریزید و آنها را بهم بزنید تا کف کند. پس از آن، با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز، محلول را بر روی کابینت مدرن بکشید. البته باید بدانید که تمیز کردن آن کمی دشوار است. شما باید چندین بار با استفاده از یک دستمال خشک، بر روی سطح بکشید تا محلول به صورت کامل پاک شود. در غیر اینصورت، سطح این محصول لیز باقی می‌ماند و این مسئله ممکن است چالش‌های زیادی را به وجود بیاورد.

چندین بار این کار را تکرار کنید!

برای اینکه بتوانید از این ترفندها برای تمیز کردن کابینت مدرن بهره ببرید، بهتر است چندین بار این کار را تکرار کنید. به ویژه، زمانی که با یک لکه سرسخت سر و کار دارید، ناامید نشوید و کار خود را ادامه دهید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند به راحتی یک محیط تمیز در آشپزخانه خود داشته باشید. بهتر است بدانید لکه‌های چربی معمولا به سختی پاک می‌شوند. بنابراین، شما باید چندین بار محلول را بر روی سطح بکشید تا بتوانید به ساختار آن نفوذ کنید و آن را به صورت کامل از بین ببرید.

از سفید کننده استفاده نکنید!

در زمان تمیز کردن کابینت‌ها به ویژه کابینت پولیش هرگز از سفید کننده استفاده نکنید. سفید کننده دارای ساختار نفوذپذیری است و ممکن است به متریال‌های مختلف نفوذ کند و آنها را به صورت کامل از بین ببرد. با توجه به این موارد، توصیه می‌شود این مسئله را مد نظر قرار دهید و در زمان مواجه با یک لکه سخت وسوسه نشوید که به سراغ سفیدکننده‌ها بروید.

چگونه کابینت پولیش را تمیز کنیم؟

با توجه به این مسئله که پولیش یک لایه رنگ است که بر روی کابینت‌ها قرار می‌گیرد، نباید از محلول‌های قوی برای تمیز کردن آن استفاده شود. محلول آب و شوینده ملایم بهترین ملایمی است که برای تمیز کردن این محصولات مد نظر قرار دارد و به حفظ ساختار آنها کمک می‌کند.

برای خرید کابینت به کجا مراجعه کنیم؟

برای تمیز کردن کابینت‌ها راهکارهای متعددی وجود داردند که از مهمترین آنها می‌توان به محلول آب و سرکه و آب و مایع شوینده اشاره کرد. در زمان تمیز کردن، هرگز به سراغ شوینده‌های اسیدی نروید. زیرا ممکن است این شوینده‌ها به ساختار کابینت‌ها آسیب وارد کنند. همچنین، در صورتی که لکه سرسخت است، باید چندین بار این روش‌ها را تکرار کنید. برای خرید این محصولات، باید به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید.

شرکت آکوچوب یکی از شرکت‌های معتبری است که کار خود را از سال 1395 آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید بدنه و درب 16 میل کابینت‌های مدرن فعالیت دارد و همین امر باعث شده است که مد نظر مشتریان قرار گیرد. کیفیت بالای محصولات مهمترین ویژگی‌ای است که در تولیدات این شرکت دیده می‌شود. همچنین، آنها سفاراشات را در زمان‌بندی مناسب به مشتریان تحویل می‌دهند تا بتوانند به آنها کمک کنند هر چه زودتر به اهداف خود برسند.

محمد قاسمی

امید به آینده، پررنگ‌ترین چیزیه که زندگی رو جذاب می‌کنه. من به آینده بسیار امیدوارم و می‌خوام «رنگ فردا» رو در قالب قلمم، به تصویر بکشم. رنگ فردا، قطعا جذاب‌تر از همیشه خواهد بود ...

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(