کسب و کار

اجاره جرثقیل هفت تن برای پروژه های ساختمانی درون شهری (09126454165 بهنام)

جرثقیل هفت تن یکی از پرکاربرد ترین جرثقیل هاست که در تمام نقاط شهرها قابل استفاده می باشد. به دلیل ابعاد کوچک و کاربرد و قابلیت های فراوان، نام دیگر جرثقیل 7 تن دکل بلند جرثقیل دو کابین نیز میباشد.

این جرثقیل به دلیل دکل بلند خود برای پروژه های ساختمانی و عمرانی و کشاورزی در شهر که لازم است در ارتفاع کار بالا بسیار مناسب است.

این نوع جرثقیل دارای طول دکل 21 متر بوده و قابلیت جابجایی بارهایی تا وزن 4 تن و 900 کیلوگرم را دارد.

اجاره جرثقیل 7 تن با کابین بدون فریم برای عملیات های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این جرثقیل ها بدون عیب هستند و با اندازه نسبتا کوچک خود می توانند در تمام نقاط تهران و کرج حرکت کنند. زیرا یکی از مشکلاتی که کارفرمایان همیشه با آن دست وپنجه نرم میکنند، دسترسی جرثقیل به فضاهای کوچک شهر تهران است و این جرثقیل می تواند این مشکل را به خوبی حل کند.با استفاده از جرثقیل ۷ تن می‌توانید اجسام موردنظر در وزن‌های مختلف را تا ارتفاعات انتقال دهید.

اجاره جرثقیل 20 تن دکل بلند با قیمت مناسب

اجاره جرثقیل 20 تن به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت ساخت و ساز، حمل و نقل، و پروژه‌های بزرگ  و عظیم شناخته می‌شود. در مواردی که نیاز به جرثقیل با ظرفیت بالا مانند ۲۰ تن و یا اجاره کرایه جرثقیل بیست  تن دارید، این اجاره جرثقیل مناسب و کارآمد می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

جرثقیل‌های۲۰ تن در ۳ مدل گوناگون، جرثقیل تعادلی با تیغه افقی، جرثقیل آرواره‌ای با یک سیستم قرقره و جرثقیل هیدرولیکی مجهز به پیستون طراحی می‌شوند، هیچ کاری وجود ندارد که از آن ها بخواهید و نتوانند به خوبی انجام دهند

بدین ترتیب اغلب از این دستگاه‌ها در پروژه های ساختمانی و برج ها ، پروژه های کشاورزی ، نصب لوله های فظلاب شهری و حمل بار نفت کش ها … حداکثر به کار گرفته می‌شوند.

در صورتی که قصد اجاره جرثقیل 20 تن در تهران و کرج  را داشته اید به طور کلی می توان چند گزینه را مورد اشاره قرار داد که شامل :

  • جرثقیل کفی دار 20 تن
  • جرثقیل دکل بلند 20 تن
  • جرثقیل دارای کابین

اگر چه همه جرثقیل هایی 20 تن دارای ظرفیت و توان یکسانی هستند، اما استفاده از دکل بلند، کفی و یا سایر تجهیزات جانبی می تواند امکان استفاده از آن ها را در کاربردهای خاص فراهم کند.

نکات مهم در کرایه جرثقیل

بررسی سابقه و اعتبار جرثقیل‌دار: حتماً از اعتبار و سابقه شرکت یا فرد ارائه‌دهنده جرثقیل اطمینان حاصل کنید. این موضوع می‌تواند در کیفیت خدمات و امنیت عملیات تأثیرگذار باشد.

بیمه و پوشش‌های ایمنی: مطمئن شوید که جرثقیل و اپراتور دارای بیمه و پوشش‌های ایمنی لازم هستند تا در صورت بروز حادثه، خسارت‌ها جبران شود.

قرارداد شفاف و دقیق: قرارداد کرایه جرثقیل باید شامل تمامی جزئیات از جمله مدت زمان کرایه، نرخ‌ها، شرایط پرداخت، و مسئولیت‌ها باشد. این موضوع می‌تواند از بروز اختلافات در آینده جلوگیری کند.

آموزش و مهارت اپراتور: اپراتور جرثقیل باید دارای آموزش‌های لازم و مهارت کافی باشد تا عملیات به صورت ایمن و کارآمد انجام شود.

بررسی وضعیت فنی جرثقیل: قبل از شروع عملیات، وضعیت فنی جرثقیل را بررسی کنید تا از سالم بودن و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/22313/%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AC%D8%B1%D8%AB%D9%82%DB%8C%D9%84

محمد قاسمی

امید به آینده، پررنگ‌ترین چیزیه که زندگی رو جذاب می‌کنه. من به آینده بسیار امیدوارم و می‌خوام «رنگ فردا» رو در قالب قلمم، به تصویر بکشم. رنگ فردا، قطعا جذاب‌تر از همیشه خواهد بود ...

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

متاسفیم، لطفا افزونه‌ها و نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات خود را غیر فعال کنید یا سایت ما را در لیست سفید قرار بدین :(